lauantai 18. helmikuuta 2012

One lovely blog...

Sain Kirsiltä kivan tunnustuksen, kiitos siitä! Tehtävänä on kertoa linkin keran keneltä sai tunnustuksen, paljastaa 7 asiaa itsestään ja laittaa tunnustus eteenpäin viiteentoista blogiin.





Näiden faktojen miettiminen on kyllä aina yhtä hankalaa... Jospa ei yrittäisikään miettiä ollenkaan vaan kirjoittaisi mitä mieleen ekana tulee..hmm

1. Täytän ensi viikolla 32.
2. Näytän ikäistäni nuoremmalta. Varmaan?, ainakin minua aina luullaan nuoremmaksi.
3. Omasta mielestäni näytän nykyään vanhemmalta ja väsyneeltä. Valvotut yöt näkyy naamassa. Pari ryppyäkin on jo tullut.
4. Juon päivisin ihan liikaa kahvia pysyäkseni hereillä. Monesti iltapäiväkahvin jälkeen olo on jo aika "tärisevä" kun kofeiinia on tullut nautittua liikaa. Olen varmaan vähän herkkä kofeiinille. Illalla en voi enää kahvia juoda tai muuten en saa nukuttua.
5. Olen aina ollut huono nukkumaan. En saa helposti unta ja heräilen öisin. Kuitenkin tarvitsen sellaisen kunnon 9 tunnin unen jotta tunnen oloni hyväksi...

Nyt mä en enää keksikään mitään. Kysytään siskolta joka istuu vieressä??

6. Minulla on tapana (muka) väittää toisten (siskon) tavaroita omikseni. Häh, tätä mä en tosiaan allekirjoita :)
7. Olen huono häviäjä korttipeleissä... Siis tätä nyt en ainakaan allekirjoita :D

Tunnustuksen päätin jakaa 15 ensimmäiselle blogille omalta blogilistaltani, eli tässä tulee:


Kaikki ihania blogeja joita luen säännöllisesti... Kiitos teille :)



3 kommenttia:

  1. Kiitos itsellesi =) ja kiitos tnnustuksesta. Pitääkin tehdä siitä seuraava postaus. Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Oi kiitos ♥ Olipas mukava ylläri!!

    VastaaPoista
  3. Hyvää päivää! Tämä viesti ei voida kirjoittaa mitään parempaa! Reading tämä viesti mieleeni vanhan kunnon Room Mate! Hän piti aina jutella tästä. Tulen välittämään tämän kirjoittaa ylös häneen. Melko varma, että hän on hyvä lukea. Kiitokset jakoon!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...